Azərbaycan-Traxtor
به زبان سرخم خنديدي - انقلابه سبزت را به نظاره نشستم - در مرگ درياچه ام سکوت مکن - تا به وداع خليجت نخندم

دختر جوانی که در دام دوستان بی غیرت برادرش گرفتار شد

مادرم از نظر عصبی و روحی بسیار شکننده شده بود و هرچه بزرگترهای فامیل او را دلداری می دادند که راضی به رضای خداوند باش فایده ای نداشت!

خراسان: مرگ پدرم تار و پود زندگی ما را به هم ریخت و مادرم که تاب و تحمل این مصیبت را نداشت من و دو برادرم را در خانه دق مرگ کرد. مادرم از نظر عصبی و روحی بسیار شکننده شده بود و هرچه بزرگترهای فامیل او را دلداری می دادند که راضی به رضای خداوند باش فایده ای نداشت!

من از کلاس دوم راهنمایی با افت شدید تحصیلی روبه رو شدم و برادر بزرگم نیز سال دوم دبیرستان ترک تحصیل کرد و خانه نشین شد. «میلاد» با حمایت های بی حد و اندازه مادرم مفت خور و بی مسئولیت بار آمد و هر موقع عمو یا دایی ام به او گیر می دادند که چرا حداقل به سر کار نمی روی او مادرم را با حرف هایی احساسی تحریک می کرد تا جلوی آن ها بایستد و اجازه ندهد غرور فرزندش را خرد کنند. متاسفانه برادرم با سوء استفاده از موقعیتی که برای تنبلی پیدا کرده بود و چون هیچ کس بر رفتار و حرکاتش کنترل و نظارتی نداشت به دام موادمخدر افتاد.او کریستال استفاده می کند و خودش را بدبخت و فلک زده کرده است. بیچاره دایی ام وقتی متوجه شد چه بلایی به سر میلاد آمده است سراسیمه به خانه ما آمد تا راهی برای نجات خواهر زاده اش بیابد ولی چون برادرم حاضر به همکاری نشد و از همه این ها بدتر این که مادرم علت تمام این گرفتاری ها را مرگ نابهنگام پدرم می دانست نتیجه ای نگرفت. دختر جوان قطرات اشک را از روی گونه هایش پاک کرد و در گفت وگو با کارشناس اجتماعی کلانتری نواب مشهد افزود: چند روز قبل، مادرم به شهرستان رفته بود تا به پدر پیرش سربزند. من مشغول انجام کارهای خانه بودم که برادرم و دوستانش آمدند. میلاد مقداری پول و موادمخدر از دوستان لاابالی خود گرفت و در حالی که به چشمانم خیره شده بود گفت: آماده شو باید همراه دوستانم به خانه آن ها بروی و کارهای شان را انجام بدهی. او وقتی با مخالفتم رو به رو شد به طور وحشیانه ای کتکم زد و دوستان شیطان صفت او با توسل به زور و تهدید مرا سوار خودرو خود کردند و به خانه ای که نمی دانم کدام نقطه مشهد بود بردند و زندانی ام کردند. من سه روز در آن لانه شیطانی زندانی شدم و… پس از گذشت ۳روز بالاخره از چنگ دوستان هوسران برادرم رها شدم و به سختی خودم را به خانه رساندم مادرم به محض آن که مرا دید به گریه افتاد و پرسید: دخترم از دیروز که از سفر برگشته ام نگرانت هستم و گم شدن تو را به پلیس اطلاع داده ام. معلوم است کجا هستی؟من موضوع را با شرمندگی برایش تعریف کردم و ما به این جا آمده ایم تا از دست میلاد و دوستان بی سروپایش شکایت کنیم. دختر جوان افزود: محبت های بیش از حد و بی اندازه مادرم به میلاد، بعد از مرگ پدرم از او موجودی تن پرور، خودخواه، زودرنج و بی مسئولیت و معتاد بار آورد و در واقع این محبت ها خیانتی در حق برادرم بود. کاش مادرم با صبر و متانت به او مسئولیت می داد و او را مرد بار می آورد. با اعلام شکایت دختر جوان و مادرش متهمان این پرونده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

اتهام قتل و تجاوز جنسی برای دختر 23 ساله / من بیگناهم + عکس

به گزارش ام اس ان :: "آماندا ناکس" با چشمانی اشک آلود با رد اتهام قتل هم اتاقی خود اعلام کرد او بی گناه است و نمی خواهد بقیه عمر خود را پشت میله های زندان بگذراند.
"ناکس" که در دادگاه استیناف پروجا حاضر شده بود در جملاتی احساساتی که چندین بار به خاطر گریه قطع شد بار دیگر در حضور قاضی و هیئت منصفه بر بی گناهی خود تاکید کرد.

این دانشجوی 23 ساله آمریکایی در سال 2009 به اتهام تجاوز جنسی و قتل "مریدیت کرچر" انگلیسی در شهر پروجا ی ایتالیا به 26 سال زندان محکوم شده بود.
دادگاه استیناف در پی شواهد DNA جدیدی که توسط چند تن از کارشناسان دادگاه ارائه شده بود و احضار پنج شاهد جدید در رابطه با این پرونده ، برگزار شد.
تمام شاهدان جدید هم سلولی های "ناکس" هستند که ادعا کرده اند اطلاعانی بر بی گناهی وی و دیگر متهم ایتالیایی این قتل ، "رافائیل سولیستو" دارند و توسط وکیل ناکس به دادگاه احضار شدند.
"ناکس" در دادگاه اعلام کرد : " من حدود سه سال و نیم است که بی گناه در زندان به سر می برم که باعث افسردگی من شده ، ولی هیچ چیز مهمتر از کشف حقیقت بعد از تمام این پیش داوری ها و اشتباهات نیست . نمی خواهم در حالی که بی گناه هستم عمرم را در پشت میله ها بگذرانم."
"ناکس" و "سولیستو" در 6 نوامبر 2007 و چند روز پس از کشف جسد "کرچر" بازداشت شدند.
جسد "کرچر" در حالی که گلویش بریده شده بود در آپارتمانی که "ناکس" و "کرچر" زندگی می کردند پیدا شده بود.
"سولیستو" دوست پسر "ناکس" نیز با اتهاماتی مشابه به 25 سال زندان محکوم شده است.
"ناکس" و "سولیستو" همیشه به رای دادگاه اعتراض داشته و خود را بی گناه می دانستند و خواستار تجدید آزمایشات DNA شده بودند. کارشناسان دادگاه با بررسی دوباره DNA بر روی دو قطعه از مدارک آلت قتاله ، چاقوی آشپزخانه، و گیره لباس "کرچر" که دادگاه با استناد برآنها رای بر گناهکار بودن دو متهم داده بود ، به مدارکی جدید دست یافتند.
بر اساس یافته های کالبد شکافی در دادگاه اول DNA "ناکس" بر روی دسته چاقو وجود داشته و خون مقتول نیز بر روی تیغه چاقو بوده است و همچینی DNA "سولیستو" نیز بر روی گیره لباس مقتول وجود داشته است.
وکیل آنها با نا معتبر خواندن آثار DNA روی چاقو و گیره ، عنوان کرده است که این آثار بعدا بر روی وسایل به وجود آورده شده است.
جلسه نهایی دادگاه برای صدور رای ، 25 جولای برگزار خواهد داشت

خودکشی نافرجام تازه عروس چینی

ساکنان شهر چانگشونگ در چین شاهد یک صحنه حیرت آور بودند. زن جوان 22 ساله ای که در آستانه ازدواج بود پس از اینکه نامزدش او را ترک کرد تصمیم گرفت با لباس عروسی خود را از طبقه هفتم یک ساختمان پایین بیندازد اما در آخرین لحظه دو مرد او را نجات دادند

 

باردار شدن دختر ۱۲ ساله در هنگام اردو

وکیل یک دختر ۱۲ ساله نیویورکی گفت که این دختر سال گذشته وقتی که تنها ۱۱ سال داشته …

 

وکیل یک دختر ۱۲ ساله نیویورکی گفت که این دختر سال گذشته وقتی که تنها ۱۱ سال داشته توسط یکی از پرسنل کمپ آموزشی-تفریحی (YMCA) دانش آموزان در سونای محل کمپ مورد تجاوز قرار گرفته است!
وکیل خانواده این نوجوان، که در دادگاه مدنی خانواده علیه کمپ مذکور اقامه دعوا نموده، مدعی است که این تجاوز به عنف نه تنها باعث حاملگی این دختر شده، بلکه یک بیماری واگیردار جنسی را نیز به وی منتقل نموده است.
گویا این دختر پس از آنکه توسط امدادگر ۱۷ ساله کمپ در ماه جولای سال گذشته مورد تجاوز قرار گرفته، در ماه مارس فرزند پسری نیز بدنیا آورده است.
از قرار معلوم مسئولین کمپ «YMCA» تلاش کرده اند تا این حادثه را گزارش نکرده و خانواده دختر نوجوان را نیز در جریان نگذارند.
مدیریت کمپ تنها به والدین وی اعلام کرده اند که این دختر دچار حادثه شده اما نگفته بودند این حادثه تجاوز جنسی است.
مادر این دختر وقتی متوجه ماجرا شد که ماه دسامبر برآمدگی ناشی از حاملگی را در شکم دخترش مشاهده نمود.
طی این مدت نوجوان مذکور بدون اینکه تحت مراقبتهای ویژه بارداری باشد یا اقدامی برای درمان بیماری مسری اش صورت گیرد، به روال زندگی عادی خود ادامه می داده است.

محلی که «برده های جنسی» در امارات نگهداری می‌شوند

 

 

 

100467 محلی که «برده های جنسی» در امارات نگهداری می‌شوند!؟

از بیرون تفاوتی با دیگر ویلاهای لوکس موجود در این منطقه امیرنشین ثروتمند در دبی ندارد، اما این ساختمانی مدرن اسراری از وحشت و تباهی قرن ۲۱ را در دل خود جای داده است.
پناهگاه «Ewa’a» مامنی برای دختران و زنانی است که زندگی شان با اشک و درد عجین شده است.
در ابتدا دختر ۱۵ ساله ای را ملاقات کردیم که نمی خواست به ما در مورد هویتش یا تجربیاتش چیزی بگوید. او وظیفه داشت ۶ زن قربانی را به ما معرفی کند که همگی از او مسن تر بودند، اما یادآوری این نکته ضروری است که در گذشته حتی دختران ۱۱ و ۱۲ ساله هم در این پناهگاه تحت حمایت قرار داشته اند.
به گفته مسئولین پناهگاه همه این زنان به صورت قاچاق به امارات آمده و مورد آزار جنسی قرار گرفته اند. مسئولین به ما توضیح دادند که چگونه این زنان مورد تجاوز قرار گرفته، حبس شده و به اجبار وادار به فحشا شده اند.

یکی از این زنان به ما می گوید وقتی می خواست به امارات بیاید به او وعده کار در یک سوپر مارکت داده شده بود اما هنگامی که به این کشور وارد شد او را مجبور به «کسب و کار سیاه» نمودند، چیزی که او مایل نیست بیشتر از این در موردش توضیح دهد.
یکی دیگر از این زنان می گوید که او مدت یک سال در اسارت قاچاقچیان انسان بوده و توسط آنها زندانی بوده است.
هماهنگ کننده رسانه ای پناهگاه«Ewa’a»، «مداوی السعود»،  به ما گفت که بسیاری از این زنان در جستجوی کار به امارات متحده عربی می آیند. قاچاقچیان انسان معمولاً وعده درآمد بالا و ویزای قانونی به آنها می دهند، اما همه این وعده ها دروغ است.
این پناهگاه که سعی می کند آدرسش در ابوظبی ناشناس بماند در سال ۲۰۰۹ آغاز به کار کرده و بنا به آماری که منتشر نموده تا کنون ۳۸ زن و کودک را در خود پناه داده است.

«Ewa’a» یک سازمان غیر دولتی است که از گروههای خیریه کمک مالی می گیرد، از جمله مؤسسات خیریه ای  که توسط خاندان سلطنتی امارات متحده عربی تاسیس شده است.

این مرکز همچنین دو پناهگاه دیگر در «شارجه» و «رأس الخیمه» دایر نموده و قربانیان معمولا توسط پلیس، بیمارستانها و سازمانهای مذهبی به این مرکز معرفی می شوند. این مرکز علاوه بر در اختیار قرار دادن سرپناه، اقدامات حفاظتی دیگری از جمله مراقبتهای پزشکی و روانی، دوره های آموزش کامپیوتر و زبان نیز به پناهجویان ارائه می کند. مرکز در صورت لزوم به قربانیان کمکهای حقوقی نیز ارائه می دهد.

اکثر قربانیان این مرکز ۲ تا ۶ ماه در پناهگاه تحت مراقبت قرار می گیرند و هنگامی که بهبود یافتند به کشورهایشان بازگردانده می شوند. با وجود این، «مداوی السعود» می گوید برخی از قربانیان که توسط خانواده هایشان به فروش رسیده و یا بنا به دلایل موثق قادر به بازگشت نیستند، به کشورشان بازگزدانده نمی شوند.
وی می گوید ما کسانی را که به این دلایل مایل به بازگشت به کشور خود نیستند به «کمیساریایی عالی پناهندگان سازمان ملل» معرفی می کنیم تا بدین وسیله آنها بتوانند مجدداً در یک کشور دیگر ساکن شوند، چرا که دولت امارات به این گونه پناهندگان اجازه اقامت در این کشور را نمی دهد.

مسئولین این مرکز می گویند قربانیان ساکن در اینجا به تحقیقات پلیسی و قضایی برای بازداشت قاچاقچیان انسان کمک می کنند و تنها در سال ۲۰۰۹ از این طریق ۲۸ قاچاقچی انسان در دادگاهها محکوم شدند که البته این فقط گام کوچکی در مبارزه با قاچاق انسان است.
«سارا شهیل»، مدیر اجرایی پناهگاه «Ewa’a» می گوید که «هدف و آرزوی نهایی من این است که پدیده قاچاق انسان در امارات ریشه کن شده تا دیگر نیازی به برپایی چنین پناهگاههایی برای قربانیان وجود نداشته باشد»

طبق ماده ۵۱ قانون فدرال امارات متحده عربی که در سال ۲۰۰۶ به تصویب رسیده، «قاچاق انسان شامل هر گونه به کارگیری، حمل و نقل، انتقال، مخفی کردن یا تحویل انسانها تعریف شده به صورتی که از تهدید، زور یا دیگر اشکال اجبار استفاده شود، مثل آدم ربایی، کلاهبرداری، فریب، سوء استفاده از قدرت یا موقعیت، سوء استفاده از آسیب پذیری شخص یا دادن و گرفتن پول برای کسب رضایت یک فرد که بر فرد دیگری کنترل داشته و قصد بهره کشی از او را داشته باشد.» و بهره کشی «شامل همه اشکال بهره کشی جنسی، کار اجباری، برده داری، اعمال شبه برده دارانه یا جداسازی اندام فرد» تعریف شده است.
 
 

وحید با وجودی که ازدواج کرده ، بازدرخواست رابطه دارد وگرنه

پرشین وی: ترم اول دانشگاه بودم که با وحيد آشنا شدم که کاش حد ارتباطم را با نامحرم رعايت مي کردم . او پسر خوش برخورد و با کلاسي بود و در لابه لاي حرف هايش ابراز عشق و علاقه مي کرد. اين پسر جوان انتظار داشت که مدتي به طور مخفيانه با هم رابطه داشته باشيم ولي اين پيشنهاد را نپذيرفتم و موضوع را به پدر و مادرم اطلاع دادم. من از پسر مورد علاقه ام نيز خواستم در اين باره با خانواده اش صحبت کند. «الهام» که براي مشاوره به دايره اجتماعي کلانتري احمدآباد مشهد مراجعه کرده بود افزود: وحيد يک روز همراه دايي و زن دايي اش به خانه ما آمد و آن ها ادعا مي کردند که پدر و مادرش افراد بسيار تعصبي هستند و احساسات فرزندشان را درک نمي کنند. دايي وحيد به پدرم تعهد داد که در صورت آشنايي بيشتر و توافق براي ازدواج، خودش پيش قدم خواهد شد و حتي از نظر اقتصادي نيز خواهرزاده اش را پشتيباني خواهد کرد. پدر و مادرم که اين نوع خواستگاري را نوعي توهين تلقي مي کردند عصباني شدند و اظهار داشتند خواستگار دخترمان بايد با پدر و مادرش به خانه ما بيايد و قرار نيست قبل از عقد و نامزدي رسمي رفت و آمدي وجود داشته باشد. با اين شرط والدينم، وحيد قول داد که به زودي همراه پدر و مادرش به خواستگاري ام خواهد آمد. پسر مورد علاقه ام روز بعد از مراسم خواستگاري، در دانشگاه مرا ديد و گفت حاضر است جانش را برايم فدا کند و بدون من مي ميرد. با شنيدن اين جملات احساسي، هيجاني شدم و دلم براي او خيلي سوخت. متاسفانه ارتباط خودم را بدون اطلاع خانواده ام با پسري که ادعاهاي زيادي داشت ادامه دادم و وحيد هميشه مي گفت پدر و مادرت احساسات تو را درک نمي کنند و اگر حرف دايي ام را جدي مي گرفتند الان ما به طور رسمي زن و شوهر بوديم. من تحت تاثير اين حرف ها نسبت به والدينم بدبين شدم و کم کم از آن ها فاصله گرفتم اما افسوس که نمي دانستم فاصله گرفتن از پدر و مادري که خوشبختي ام را مي خواستند باعث مي شود تا به دام هوس هاي شيطاني وحيد بيفتم و ... پسر مورد علاقه ام با حيله و نيرنگ فريبم داد و مدتي از اين ماجرا گذشت. منتظر بودم تا او همراه خانواده اش به خواستگاري ام بيايد ولي هر روز بهانه اي جور مي کرد و مي گفت خانواده اش با اين ازدواج موافق نيستند. وحيد پس از چند روز غيبت، وقتي به دانشگاه برگشت شيريني عروسي با دختر عمويش را پخش کرد. من در اين بازي شوم قرباني احساسات خودم شدم و تاسف آورتر اين که وحيد هنوز هم دست بردار نيست و مي گويد بايد به رابطه مخفيانه مان ادامه بدهيم در غير اين صورت مدارک و عکس هايي در اختيار دارد که مي تواند آبرو و حيثيتم را به باد بدهد.

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:,

  • traxtoor

    AYHAN

    traxtoor

    http://traxtoor.loxblog.com

    Azərbaycan-Traxtor

    دختر جوانی که در دام دوستان بی غیرت برادرش گرفتار شد

    Azərbaycan-Traxtor

    خوشبختي داشتن دوست داشتني ها نيست. خوشبختي دوست داشتن داشتني ها است. وبلاگ رسمي تراكتور سازي تبريز

    Azərbaycan-Traxtor

    صفحه قبل 1 صفحه بعد

    وبلاگicon